torsdag 10. februar 2011

Postkasse, postkasse, postkasse

Jeg skal skrive ned fem ting som får meg til å le. Jeg ler jo av ganske mye, men det å skrive ned fem konkrete ting som får meg til å le er jo litt vanskelig. Da er man flink og prøver likevel.

1. Radioresepsjonen
Steinar, Tore og Bjartis. Jeg elsker dem. Savner skikkelig å ha nye podcaster å høre på, men TV-programmet deres er også sykt bra. Det er få ting som får meg i så godt humør som øltesten, dilemmas, radioresepsjonens postkasse eller Bjartes familiemedlemmer.
 2. Vennene mine
Dette er jo ganske selvsagt. Vennene mine er supermorsomme og får meg alltid til å le. Det er få ting som er bedre enn å få totalt paralyserende latterkrampe av et eller annet internt som ingen andre skjønner. Jeg liker at vennene mine er litt..sære. I går lagde Emily en pokemonsang om meg. Det fikk meg til å le.
3. Harry Potter-vitser
Jeg vet det er supernerdete og en smule tragisk, men det er få ting som får meg til å le så mye som interne Harry Potter-vitser. Er mulig det har en sammenheng med min ekstreme, nerdete fasinasjon for Harry Potter. Harry Potter puppet pals, random vitser også videre. Kjærleik.
4. Scrubs!
Herregud, geniale serien. De første sesongene hvertfall. Er vanligvis ikke spesielt stor fan av amerikanske serier, men denne er bare best.



5. Sagan om de bannlysta


Haha, nerdehumoren min igjen. Hvertfall; Sagan om de bannlysta. Bare se her.


- Åsil

2 kommentarer:

  1. Radioresepsjonen kommer jo tilbake på radio 21. februar ! Da får vi mange nye podcaster å kose oss med ^_^

    SvarSlett